Тема: Незвичайний урок. Графічний редактор TUX PAINT
Мета:
Навчальна: ознайомити дітей з новою програмою TUX
PAINT, формувати навички малювання за допомогою графічного редактора;
Розвивальна: розвивати увагу, образне мислення;
Виховна: виховувати естетичний смак.
Тип уроку: вивчення нового матеріалу, формування вмінь
та навичок.
Структура уроку
№
п.п
|
Назва
етапу уроку
|
Тривалість
етапу уроку
|
Методи,
прийоми,форми навчання
|
І
|
Підготовчий етап
|
2
|
Привітання,перевірка готовності до
уроку
|
ІІ
|
Актуалізація опорних знань і мотивів
навчальної діяльності
|
5
|
Слово вчителя
|
ІІІ
|
Оголошення теми уроку
|
3
|
Оголошення теми, вступна бесіда
|
IV
|
Вивчення нового матеріалу
|
5
|
Робота з підручником та з навчальною
презентацією
|
V
|
Первинне закріплення нового матеріалу
|
6
|
Робота в зошиті
|
VI
|
Формування вмінь і навичок
|
10
|
Робота за ПК
|
VII
|
Узагальнення та систематизація знань
|
4
|
Вибіркове опитування, робота з
підручником
|
VIII
|
Домашнє завдання
|
2
|
|
IX
|
Підведення підсумків.Рефлексія.
|
2
|
Вибіркове опитування
|
Фізкультхвилинка.
|
2
|
Хід уроку
I. Підготовчий етап
1. Привітання. Перевірка
готовності до уроку.
Наш урок сьогодні – свято.
І гостей у нас багато.
Раді вас ми привітати.( діти
вітаються з гостями)
А нову тему готові розпочати?
Слайд 1
ІІ. Актуалізація опорних знань і мотивація навчальної діяльності.
1. Повторення правил поведінки в
кабінеті.
Але перш ніж розпочати урок в класі,
треба правила повторити, адже клас у нас незвичайний, комп’ютерний. Давайте
пограємо в гру «Дозволено-заборонено» Ви за допомогою сигналів – жестів дасте
мені відповідь (діти дивляться на слайди і дають відповідь)
Слайд 2
2. . Бесіда про значення в житті
людини комп’ютера .
Слайд 3
1.Він рахує, він малює,
Все, що треба, роздрукує,
Проектує він заводи,
Прогнозує нам погоду.
Навіть в космосі літає,
Всі новини в світі знає.
І мільйони розрахунків
Зробить за одну секунду.
Не людина, не тварина,
А розумна це машина.
Нас навчить всього уміти,
З інформатикой
дружити. (комп’ютер)
2. Так , це комп’ютер.
Для чого людині в житті він потрібен? (діти
дають відповіді на питання)
А що може наш комп’ютер,
як ви гадаєте?
ІІІ. Оголошення теми уроку.
Слайд 4
Наш герой Лунтик сьогодні
відправився на своєму кораблі в Антарктиду і зустрів там корінного жителя.
Відгадайте, кого?
Не гніздитися, не літає,
У Антарктиді проживає.
Серед засніжених рівнин
Мореплавець наш (Пінгвін)
Так , сьогодні на уроці з нашим героєм за
вашою роботою буде слідкувати наш
помічник TUX . Але він те тільки буде слідкувати, він нас познайомить з новою
програмою. А що це за програма,
відгадайте ребус в зошиті ( стр.40) (ГРАФІЧНИЙ РЕДАКТОР)Давайте запишемо цю
назву в зошиті.
ІV. Вивчення нового
матеріалу.
Слайд 5
1.
Робота з словничком
Ось ми і підійшли до теми уроку.
Сьогодні ми з вами познайомимось з новою темою Графічний редактор TUX PAINT .
Але перш ніж ми
познайомимось з цією програмою ми повинні заглянути в нашу чарівну скриньку и знайти там слова, з якими ви будете зустрічатися
на протязі всього уроку. (діти дістають слово з скриньки и зачитують їх)
ГРАФІЧНИЙ РЕДАКТОР - для створення малюнків
РОБОЧИЙ СТІЛ - на екрані монітора, де розміщені значки,
піктограми.
ПАЛІТРА КОЛЬОРІВ –
інструмент для вибору колір для розфарбовування
ПАНЕЛЬ ІНСТРУМЕНТІВ –
перелік інструментів для малювання
НАБІР ІНСТРУМЕНТІВ –
інструменти, які допоможуть панелі інструментів
TUX - ім’я пінгвіна
PAINT- писати фарбами
Де можна зустріти деякі з
цих слів? ( на уроках малювання).
Як ви гадаєте, що ми
будемо робити, вивчаючи цю програму (малювати)
Прочитайте що ж це за
програма
Слайд 6
TUX PAINT- програма ,
яку використовують для створення та редагування малюнків
Давайте перевіримо, чи
правильно ви зрозуміли
2.
Робота з підручником(стр.112-113)
Прочитайте будь ласка и
давайте пояснимо, що ж означають наші слова.
(діти читають підручник і
дають пояснення словникових слів. ,
3 Робота в зошиті (стр.40)
закінчіть речення,
користуючись підручником. (стр.40)
4.Фізкультхвилинка під музику
V. Первинне закріплення
нового матеріалу.
Давайте ще раз повторимо,
який вигляд має наша програма. А допоможе нам повторити наш герой TUX
Слайд 7
6.Щоб почати працювати, треба
програму відкривати.
Подивіться будь ласка на екран, я
допоможу вам разом з моїми героями,
потрапити до нашої нової програми.
( вчитель показує , як включити
програму)
7.Робота в групах
А щоб почати працювати, нам потрібно
алгоритм роботи скласти.
А що таке алгоритм? ( Послідовність
команд називається алгоритм)
Подивіться, у вас на сТолі лежать
конверти. Дістаньте з низ частини алгоритму и складіть Алгоритм знайомства з
програмою TUX PAINT (
діти складають алгоритм запуску програми)
Перевірте себе.
Слайд 9
VI. Формування вмінь і навичок.
А тепер ви перевірити на практиці, як
працює ця програма. Займіть свої місця біля комп’ютера и користуючись
алгоритмом виконайте завдання.
(діти дотримуючись алгоритму,
виконують роботу за комп’ютером.)
Фізкультхвилинка для очей.
Слайд 11
VІI. Узагальнення і
систематизація знань.
Ось і підійшов до кінця наш урок Наш
гість дуже задоволений і гадаю, що ви теж .Він ще не раз прийде до нас в гості
і навчить нас малювати .
Але він дуже хоче перевірити вас, чи
все ви засвоїли.
У вас на партах є карточки. Візьміть
ручку и допоможіть нашому герою.
ПАЛІТРА
КОЛЬОРІВ
ПАНЕЛЬ
ІНСТРУМЕНТІВ
НАБІР
ІНСТРУМЕНТІВ
ПОЛЕ ДЛЯ МАЛЮВАННЯ
Давайте перевіримо себе. Увага на
плакат. У кого все вірно посміхніться. А
хто допустив помилку ?
VIII. Домашнє завдання.
А зараз відкрийте свої щоденники та
запишіть д\з.
IХ. Підведення підсумків. Рефлексія
Ви сьогодні молодці. Але нашим
героям, хочеться довідатись, з яким настроєм
ви підете додому. У вас на столі
є смайлики – пінгвінчичи, один веселий, другий сумний. Підійміть того
пінгвінчика, який настрій у вас.
Harrah's Cherokee Casino Hotel - MapYRO
ВідповістиВидалитиThe Cherokee River offers 3,300 guest rooms, with a full-service spa, an on-site casino 순천 출장마사지 and a seasonal outdoor pool. There is a restaurant onsite 천안 출장마사지 and Rating: 파주 출장안마 2.9 경산 출장샵 · 24 고양 출장마사지 reviews