понеділок, 16 травня 2016 р.

Урок на тему: "Система команд виконавця" 2 клас

Тема: Система команд виконавця.
Мета уроку:
·        навчальна: узагальнювати поняття виконавця;ознайомити учнів із поняттям системи команд виконавця; продовжити формування навичок роботиу програмному середовищі Scratch, зокрема навичоккерування виконавцем Рудий кіт, ознайомити з командами Змінити розмір і Подумати та формувати навички їх застосування; формувати вміння працюватиз групою команд; здійснювати пропедевтичне формування навичок складання алгоритмів і пропедевтику поняття автоматизованого виконавця;
·        розвивальна: формувати вміння аналізувати навчальнийматеріал, узагальнювати, працювати за зразком,  формувати пізнавальну самостійність, уміння запам’ятовувати, організовувати своє робоче місце, берегти час; збагачувати словниковий запас, розвивати уяву, мислення;
·        виховна: закріплювати прагнення до здобуття нових знань, заохочувати до праці, виховувати вдячність, акуратність, бережливе ставлення до речей, формувати позитивне ставлення до навчання; формування навичок XXI століття: формувати творче мислення та вміння вирішувати проблеми, комунікативні навички та навички співробітництва, відповідальність.
Тип уроку: комбінований.
Обладнання: підручники, комп’ютери зі встановленим програмним середовищем Scratch, Робочі зошити
Структура уроку
№ п.п
Назва етапу уроку
Тривалість етапу уроку
Методи, прийоми,форми навчання
І
Підготовчий етап

Привітання,перевірка готовності до уроку
ІІ
Актуалізація опорних знань і мотивів навчальної діяльності

Слово вчителя
ІІІ
Оголошення теми уроку

Оголошення теми, вступна бесіда
IV
Вивчення нового матеріалу

Робота з підручником та з навчальною презентацією
V
Первинне закріплення нового матеріалу

Робота в зошиті
VI
Формування вмінь і навичок

Робота за ПК
VII
Узагальнення та систематизація знань

Вибіркове опитування, робота з підручником
VIII
Домашнє завдання


IX
Підведення підсумків.Рефлексія.

Вибіркове опитування

Фізкультхвилинка.



Хід уроку
I. Підготовчий етап
1. Привітання. Перевірка готовності до уроку.
II Актуалізація опорних знань і мотивів навчальної діяльності
1.-Давайте пригадаємо з вами що ви вивчали на попередньому уроці?(команди  і виконавці)
- Що таке команда?
- Наведи приклад команд.
- Хто такий виконавеці?
- Хто може бути виконавцем?
2.Гра «Вловіть команду»
Якщо звучить речення, яке спонукає до дії, то діти плескають  у долоні. Якщо іншого виду – сидять тихо.
1.     Розпочався урок
2.     На дошці записано тему уроку
3.     Сядьте рівно
4.     Будьте уважні
5.     Не чіпайте дротів
6.     Усміхніться
ІІІ. Оголошення теми уроку
-         Сьогодні ми познайомимось з системою команд виконавця
IV.Вивчення нового матеріалу
1. Робота в підручнику. ст. 91.
-  У житті ми також часто зустрічаємось з командами: або самі їх даємо, або виконуємо їх. Відкрийте підручники на ст. 91 параграф 19 і знайдіть у тексті приклади таких ситуацій.
- Запам’ятай! Команди, які може виконати виконавець, становлять систему команд цього виконавця.
2. Фізкультхвилинка
V. Первинне закріплення нового матеріалу
1. Робота в зошиті.
(презентація)
2. Робота з комп’ютером
(повторення правил роботи за комп’ютером)
-         Вппава мікрофон. Доповніть речення
·        Спину тримай…
·        Непрацюй брудними і вологими…
·        Сиди на відстанні…
·        Не розпочинай роботу за комп’ютером без…
·        Не торкайся руками..
·        Не клади речі…

— Давайте згадаємо, яку команду вміє виконувати виконавець
Рудий кіт. (Говорити впродовж.)
— Сьогодні ми познайомимося ще з однією командою з системи
команд Рудого кота. Це команда Змінити розмір.
VI. Формування вмінь і навичок.
Робота з ПК.
1) Розповідь учителя з демонстрацією.
Учитель проводить інструктаж учнів щодо роботи за комп’ютером.
— Сьогодні ми знов працюватимемо у програмі Scratch і навчимо виконавця Рудого кота змінювати свій розмір. Для цього ми будемо використовувати команду . Також ми «змусимо» Рудого кота показувати нам свої «думки» (як у коміксах).
А ще — навчимося об’єднувати команди у групи і працювати з групами команд.
2) Виконання практичної роботи за комп’ютером із використанням орієнтовної системи дій.
Учні виконують завдання, що наведено у вигляді алгоритму у підручнику ([4]: с. 94, рубрика «Працюємо за комп’ютером»).
Тому вчитель пропонує учням взяти до комп’ютера підручники.
• Працюємо за комп’ютером
Сьогодні ми навчимо виконавця Рудого кота змінювати свій розмір. Для цього використовуй команду .
1. Запусти на виконання програму Scratch.
2. Вибери у лівій частині вікна кнопку Вигляд.
3. Перетягни команду змінити розмір на в центральну частину вікна.
4. Введи у команді замінити розмір на нове значення, наприклад 15.
5. Перетягни ще одну команду змінити розмір на в центральну
частину вікна та приєднай команду до попередньої.
6. Введи у другій команді змінити розмір на нове значення, наприклад 50.
7. Перетягни команду подумати в центральну частину вікна.
8. Зміни в команді подумати слово «Хм...» на слово «Росту».
9. Запусти групу команд на виконання — підведи до будьякої команди вказівник і двічі клацни ліву клавішу миші.
VII. Узагальнення та систематизація знань
Словничок
Система команд виконавця – команди, які може виконати виконавець.
VIII. Домашнє завдання
 запит. 1, 2 с. 35, впр. 1
 («Для кмітливих»)с. 35,впр. 3
Творчі завдання с. 37, впр. 5
IX. Підведення підсумків. Рефлексія
 Слово вчителя із подальшим фронтальним опитуванням
Що ви дізналися на сьогоднішньому уроці?
-         Що вам сподобалось?
-         Хто може бути виконавцем команди?
-         Що таке система команд виконавця?
-         Яка команда змінює розмір виконавця?

-         Як можна змінити місце розташування виконавця?


Немає коментарів:

Дописати коментар